"הילד אמר לי: 'אבא מסר את הנפש בשביל עם ישראל"

עניין משפחתי No Comments on "הילד אמר לי: 'אבא מסר את הנפש בשביל עם ישראל"

צוף אשחר, אלמנתו של רס"ר במילואים הרב נערן אשחר הי"ד, שהתעקש להתגייס למילואים, כארבעה חודשים אחרי שתרם כליה, בשיחה עם רחל פסטג: "הוא נפצע אנוש, היה בלי הכרה, היו הרבה געגועים והבנתי שכנראה הילדים, בני ה-6 ו-3, הולכים להיות יתומים. בארי הבן הגדול לחש לי עכשיו אני יודע שאבא מסר את הנפש בשביל עם ישראל. הוא כנראה קיבל את השדר מאבא, אף פעם לא דיברתי ככה"

צילום: באדיבות המשפחה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רס"ר הרב נערן אשחר הי"ד התעקש להתגייס למילואים, כארבעה חודשים אחרי שתרם כליה ונהרג בפעילות מבצעית בצפון, אחרי שהטנק שבו היה התהפך.

צוף אשחר, אלמנתו שוחחה היום עם רחל פסטג בתכנית עניין משפחתי: "בעל נפלא, זכינו יחד לגדל שני ילדים. הוא לימד תורה בישיבת הסדר. כשהוא נפצע לא כל כך עיכלתי, הוא נפצע אנוש, היה בלי הכרה, היו הרבה געגועים והבנתי שכנראה הילדים, בני ה-6 ו-3, הולכים להיות יתומים. בארי הבן הגדול לחש לי עכשיו אני יודע שאבא מסר את הנפש בשביל עם ישראל. הוא כנראה קיבל את השדר מאבא, אף פעם לא דיברתי ככה".

האזינו לשיחה המצמררת

רס"ר (במיל') נערן אשחר הי"ד, משדמות מחולה, בן יישוב מורשת, מפקד טנק בגדוד 71 שבעוצבת 'ברק' (188), נפל בכ"א במרחשוון התשפ"ד לאחר שנפצע כתוצאה מהתהפכות טנק בצפון הארץ, בן 33 בנופלו. הלוויתו נערכה ביום ב׳, כ"ב בחשון התשפ״ד, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. יהי זיכרו ברוך.



0 תגובות